.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
حذف کاغذبازی در فرمانداریهای مازندران

معاون توسعه مديريت و منابع انساني استانداري مازندران با تاکید بر اجرا و توسعه اتوماسیون اداری در استان گفت: حذف کاغذ از چرخه مکاتبات اداریبویژه در فرمانداری ها از جمله محاسن توسعه اتوماسیون اداری است که درصدد تحقق آن هستیم.

به گزارش شمال نیوز به نقل از مهر، حسین خیرایانپور پیش از ظهر شنبه در جلسه دولت الکترونیک در استانداری افزود: اتوماسیون اداری از مواد قانون برنامه پنجم توسعه است که باید در دستور کار قرار گیرد و بررسی روند اجرای آن از وظایف این معاونت است.

وی اظهار داشت: افزایش دقت و ظریب اطمینان در کیفیت امور اداری و حذف کاغذراز چرخه مکاتبات اداری و کاهش فعالیتهای غیرضروری ماند یابگانی فیزیکی از جمله ویژگیهای توسعه طرح اتوماسیون اداری و دولت الکترونیک است.

وی عنوان کرد: در راستای اجرای این طرح، بررسی نحوه مکاتات در فرمانداریها آغاز شده است و طبق ماده 46 قانون برنامه پنجم توسعه، اتوماسیون اداری از جمله طرح ها برای توسعه دولت الکترونیک است.

خیریانپور از اتوماسیون اداری به عنوان روشی نوین و بستر ارتباط الکترونیکی یاد کرد و گفت: استفاده بهینه و مطلوب از امکانات موجود و بصرفه جویی در هزنیه و زمان از دیگر ویژگیهاست.

معاون استاندار مازندران یادآور شد: همچنین اجرای این طرح سبب سرعت، دقت و بهداشت و سلامت می شود و با توجه به پیچیدگی های ارتباطاتو توسعه روز افزون، توسعه اتوماسیون اداری ضرورت دارد و در ارزیابی عملکرد فرمانداری، لحاظ خواهد شد. /250


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.102 seconds.